Adın Ayrılık Olsun Bedirhan Gökçe



Ben bir sustum

O bütün çığlığını toplayıp gitti...


***


En Son Söz'den 

Hepimiizn paylaştığı bu hayatı paylaşılmayan yerinden doğuyor şiir ve özzelin düşüyor genelin gergefine...

... görmeyenlere ve göremeyenlere hiçbir iddiası olmayan bu kitap, gönül hazinemin kırılgan yanlarından yanımıştır üstünüze...

Kendini bulduğun kadar sen, bulamadığın kadar ben...


544 Bedirhan Şiiri'nden

Ama o gün havuz problemlerini çözerken,

Şimdi problem havuzunda yüzer olduk...

Havuzun altındna çok sular aktı öğretmenim;

Ali'nin topu patladı, Oya'nın ipini çaldılar, 

Mehmet'in beyaz atı koşmaktan çatladı,

AYşe'yi o günden sonra gören olmadı,


Adam Kavgada Belli Olur

Dağıl ulan kayna ulan yan ulan


Ben gidiyorum

varlığımın ömrüne hazanz olmasın

duruşum gözünü korkutmasın diye...


Ve Son Söz

Gittikçe büyüyor hasretin

Gitme!



Adın Ayrılık Olsun, Bedirhan Gökçe, Mavi Ağaç

YORUM BIRAK

Daha yeni Daha eski