Beter Böcek

İl Sağlık Müdürlüğü Bilgi İşlem Şubesi'nde çalışıyorum. Odamıza bazen misafirler geliyor. Güvenlik görevlisi monitörüme bakıp hayırdır Sevgi Hanım evlilik mi var deyince, "Düşünüyorum" dedim, "Ne zaman?" diye de sordu. "1 yıla kadar" dedim. Sandalyemden 3 sandalye ileride benimle aynı hizada oturuyordu. (Keskin gözlerine de hayran kalmadım değil.) Monitörüme bakması ve sorular sorması beni rahatsız etti.


Daha sonra İzleme ve Değerlendirme Şubesi'nin müdürü Mehmet Abi geldi. Kendisiyle odacak samimiydik, arkadaş gibiydik. Hatta bir keresinde şubem dışında konuştuğum tek bayan sensin demişti, facebooktaki paylaşımlarımdan anladığı kadarıyla farklı biri olduğumu da söylemişti. Cemal Abi Mehmet Abiye monitöre bakan kişilerden ve çok oturup işimize engel olan güvenlik görevlilerinden rahatsız olduğunu söyledi. "Ben de hem monitöre bakıyorlar hem de hiç çekinmeden özel sorular soruyorlar." dedim. "Şeytan diyor ki aç +18 bir site, monitörü de onlara çevir. Buyrun izleyin de." utansınlar.😂

Bu açıksözlülüğüm ve yaramazlığım şaşırtmış olacak ki: "İlahi kız! Sen var ya sen beter böceksin 😂" demişti.
Tabi sonrasında biraz utanmadım değil.
      
                                                                      su düşü


YORUM BIRAK

Daha yeni Daha eski