Cırcır

Bir gün çok şiddetli karnım ağrıyor. Cırcır olmuşum. Memuriyetimin ilk yılı olduğu için rapor ve mazeret izni almaya çekiniyorum. Herkes de uyarıyor bu konuda zaten. OHAL dönemi olduğu için alma tehlikeli diye. Doktora yazdırmadan ilacı aldım (Bu arada yazdırmadan alınca çok daha uygun olduğunu o zaman öğrendim). İşyerine geldim, millet kahvaltıya oturmuştu. Birden "Ay ben öleyim ya" dedim gayriihtiyari. "Hayırdır ne oldu deyince?" arkadaşlar "33 yıl yaşa yaşa sıkıldım!" dedim. Arkadaşlar bastı kahkahayı. 😂Tabi sonra nedenini açıkladım. 
Onların küçük kardeşleri ya da kızları gibiydim. Nasıl davransam hoşgörüyle karşılıyorlardı. Böyle bir ekip gerçekten büyük bir nimet.


                                                                                                                             su düşü

YORUM BIRAK

Daha yeni Daha eski